Atrakcyjna oferta dalekobieżnych połączeń autobusowych

Niemiecka firma FlixBus, dzięki integracji platformy sprzedażowej oraz siatki połączeń́ firmy PolskiBus.com, stworzy atrakcyjniejszą ofertę̨ dalekobieżnych połączeń́ autobusowych dla polskich pasażerów. Zaoferuje nowe połączenia krajowe i międzynarodowe z kilku polskich miast do Niemiec, Austrii, Czech, na Węgry i Słowację.

PolskiBus.com i FlixBus tworzą najatrakcyjniejszą ofertę dalekobieżnych połączeń autobusowych w Polsce. Korzyści dla polskich klientów będą wymierne; przede wszystkim wysokie standardy jakości i łatwy dostęp do europejskich miast w atrakcyjnych cenach. Bilety na bezpośrednie połączenia będą dostępne na stronie www.PolskiBus.com i już wkrótce na www.FlixBus.pl

 

FlixBus nie przejmuje PolskiegoBusa,

daje swoją markę i technologię, zajmie się sprzedażą i obsługą klienta a także planowaniem i rozwojem sieci, natomiast lokalni partnerzy odpowiadają za codzienną eksploatację autobusów. Rebranding, przemalowanie czerwonych autokarów PolskiegoBusa na zielone FlixBusa potrwa do połowy roku 2018. Na dziś, najważniejsza informacja dla polskich pasażerów jest taka, że wszystkie zakupione bilety w PolskimBusie są ważne!

Piotr Bezulski, Dyrektor Zarządzający w firmie PolskiBus.com: – Mamy dziś przyjemność ogłosić, że rozszerzamy naszą współpracę z firmą FlixBus. Jesteśmy przekonani, że dzięki integracji innowacyjnych technologii oferowanych przez FlixBus, wysokich standardów bezpieczeństwa i najwyższej jakości usług zdobędziemy nowych pasażerów i rozpoczniemy nową erę na polskim rynku przejazdów autobusowych.

Michał Leman, Dyrektor Zarządzający FlixBus w Polsce: – Rozszerzenie tej współpracy to kolejny krok, który umożliwi polskim pasażerom dostęp do całej europejskiej siatki połączeń FlixBus. Łącząc nasz standard usług i innowacyjne rozwiązania technologiczne z doświadczeniem firmy PolskiBus.com zdobytym na polskim rynku, liczymy na zainteresowanie nowej grupy klientów zielonymi autobusami FlixBus. Z początkiem 2018 roku w pełni zintegrujemy obie siatki połączeń i tym samym stworzymy najatrakcyjniejszą ofertę na rynku dla polskich pasażerów.

 

Nowoczesna technologia spotyka się z lokalnym biznesem

Model biznesowy firmy FlixBus opiera się na ścisłej współpracy z lokalnymi przewoźnikami – w ciągu czterech lat działalności FlixBus nawiązał współpracę z 250 partnerami autobusowymi w całej Europie. Dzięki tej współpracy udało się stworzyć największą sieć międzymiastowych połączeń autobusowych w Europie, a w Niemczech FlixBus ma już 93% rynku przewozów autobusowych. Nieźle jak na dopiero 4 lata istnienia firmy!

W Polsce FlixBus współpracuje już z kilkoma lokalnymi firmami oferującymi przewozy autokarowe, dzięki którym rozbudowywana jest sieć połączeń między polskimi a europejskimi miastami. W ten sposób duch innowacji FlixBusa wspiera rozwój polskich firm transportowych i umożliwia im działalność w ramach międzynarodowej sieci przewozów autokarowych.

FlixBus uruchomił już pierwsze połączenia z Polski i do Polski w 2016 roku. Pasażerowie mogą korzystać z bezpośrednich połączeń z głównych polskich miast tj. Warszawy, Krakowa, Katowic, Wrocławia czy Łodzi do Niemiec, Austrii, Czech i na Węgry. FlixBus, razem z firmą PolskiBus.com, będzie kontynuował rozbudowę swojej siatki połaczeń, włączając do swojej oferty nowe bezpośrednie połączenia z krajami europejskimi.

 

Współpraca między firmami FlixBus i PolskiBus.com

ustanawia nową generację standardów usług na rynku pasażerskich przewozów autokarowych. Jednocześnie pozytywnie wpłynie także na poprawę kondycji gospodarczej lokalnych przedsiębiorstw turystycznych.

Piotr Bezulski: – Razem z firmą FlixBus zwiększymy liczbę połączeń Polski z Europą. Wierzymy, że skorzystają na tym nie tylko polscy pasażerowie, którzy będą mieli lepsze możliwości podróżowania, ale także lokalne biura podróży.

Tu ważna informacja; FlixBus w Niemczech ma własny oddział charterów – firma turystyczna może dowieźć swoich klientów autobusem rejsowy do dużego miasta a stamtąd kolejnym już na miejsce. Powrót może być zorganizowany w podobnej formie np. po kilku dniach. Nie trzeba już trzymać bez potrzeby autokaru z kierowcą, przez cały czas pobytu grupy na miejscu.

 

Cyfryzacja tradycyjnego sektora komunikacji autobusowej

FlixBus gwarantuje taką samą jakość obsługi w każdym ze swoich autobusów. Ponieważ standardy FlixBus zostaną wprowadzone do autobusów firmy PolskiBus.com, wszyscy pasażerowie będą mieli zapewnione: darmowe Wi-Fi, wygodne miejsca z większą przestrzenią na nogi, klimatyzację, gniazdka elektryczne przy każdym siedzeniu oraz toalety na pokładzie.

Bilety na bezpośrednie połączenia z różnymi krajami europejskimi są dostępne online na stronie www.PolskiBus.com, a wkrótce także będzie można je kupić za pośrednictwem strony www.FlixBus.pl, za pośrednictwem aplikacji mobilnej FlixBus lub w ponad 30 000 współpracujących biurach sprzedaży w całej Europie. Elastyczna zmiana rezerwacji lub jej odwołanie jest możliwe do 15 minut przed rozpoczęciem podróży. Przewóz bagażu jest bezpłatny i nie ma potrzeby drukowania biletów – wystarczy kodu QR na smartfonie. – Naszym nadrzędnym celem jest zapewnienie wszystkim pasażerom możliwości korzystania z sieci zielonych autokarów FlixBus. Nasza oferta i najnowocześniejszy system rezerwacji online pozwolą każdemu zwiedzić Europę – dodaje Michał Leman.

 

O FlixBusie

FlixBus jest młodą europejską firmą zapewniającą długodystansową mobilność. Począwszy od 2013 roku, FlixBus oferuje alternatywny, wygodny sposób podróżowania na każdą kieszeń. Dzięki inteligentnemu planowaniu sieci i najnowocześniejszemu systemowi informatycznemu, FlixBus oferuje największą międzymiastową sieć połączeń autobusowych z 200 000 połączeń dziennie do 1 400 celów w 26 krajach.

Założony w Niemczech, start-up uosabia doświadczenie i jakość poprzez ścisłą współpracę z lokalnym przemysłem małych i średnich przedsiębiorstw. W lokalnych siedzibach w Berlinie, Monachium, Paryżu, Zagrzebiu, Mediolanie i Kopenhadze, zespół FlixBusa zajmuje się planowaniem sieci, obsługą klienta, zarządzaniem jakością, marketingiem i sprzedażą, jak również rozwojem biznesu i technologii. Lokalni partnerzy autobusowi, zwykle rodzinne firmy, których sukces budowany jest przez pokolenia – są odpowiedzialne za codzienne operacje oraz za flotę zielonych FlixBusów, wszystko z zachowaniem.

GRZEGORZ MICUŁA